ÜLDSÄTTED
1. Mõisted.
2. Elektroonilised teenused.
3. Lepingu sõlmimine.
4. Makseviisid ja -tingimused.
5. Maksumus, tingimused ja tarneviisid.
6. Kauba vastuvõtmine ja pretensioonid kauba kohta. 7. Litsents.
8. Turundus ja teade.
9. Isikuandmete kaitse.
10. Kontolepingu lõpetamine.
11. Üldtingimused ei kehti kasutajatele.
12. Üldtingimuste ja lõppsätete muudatused

1. Mõisted Üldiselt kasutatakse järgmisi termineid järgmises tähenduses:
1.1. teenuse osutaja – Danira OÜ, registrikood 12660894, asukoht Harjumaa, Tallinn, Amburi 20-37 105, 11711, registreeritud Eesti Vabariigis, e-posti aadress info@danira.ee
1.2. Üldtingimused – tingimused, mis näevad ette arvelepingu ja kaupade kaugtellimise. lepingute sõlmimise ja saidi kasutamise tingimused, samuti Kliendi õigused ja ka teenusepakkuja õigused ja kohustused. Üldtingimused kehtivad ja jõustuvad hetkest: kui klient saab teenusepakkujalt vastava kinnituse;
1.3. leping – kaupade tellimise leping, mis on sõlmitud vastavalt Eesti Vabariigi kehtivale seadusandlusele. juriidilised nõuded ostja ja teenusepakkuja vahelise kaugsuhtluse kaudu, mille käigus ostja tellib ja ostab teenusepakkujalt kaupu teenusepakkuja määratud ja pakutud hindadega. Teenusepakkuja võib kasutajaga sõlmida sellise lepingu väljaspool üldtingimusi. tingimustel, kui ostja ja teenusepakkuja on selles kirjalikult kokku leppinud. Käesolevat lepingut käsitletakse kaugside teel kauba tellimise lepinguna vastavalt käesoleva lepingu üldtingimustele, mis kehtivad kasutajatega sõlmitud lepingutele;
1.4. konto – teenusepakkuja infosüsteemis olev elektrooniline teenus, mis on määratud kliendiks individuaalse sisselogimise ja parooliga ning võimaldab kliendil kasutada täiendavaid funktsioone või teenuseid. Klient pääseb oma kontole juurde, registreerudes esmalt saidil. Klient logib oma kontole sisse oma kasutajanime ja telefoninumbriga. ja parool;
1.5. kontoleping – leping kliendi ja teenusepakkuja vahel kliendi elektrooniliste teenuste kohta. kontol teenuste osutamiseks, mis jõustub hetkest, kui klient saab teenusepakkujalt posti teel kinnituse konto loomise kohta. Enne kinnituse saamist peab klient teenuste osutamisega nõustuma. tingimustega oma konto registreerimisel;
1.6. veebileht – veebilehel www.danira.ee asuv teenusepakkuja poolt pakutav ja pakutav elektrooniline teenindusplatvorm, kus ostja saab esitada kaubatellimuse ja uurida lähemalt. teave teenusepakkuja pakutavate teenuste kohta;
1.7. kampaaniad – ostjatele suunatud toote hind veebilehel kindla kehtivusajaga allahindluste ja/või tarnetingimuste eripakkumisega;
1.8. elektrooniline teenus – teenusepakkuja poolt veebilehel pakutavad teenused vastavalt kehtivatele õigusaktidele.
1.9. hind – maksame eurodes (koos maksudega), mille ostja peab tasuma kauba teenusepakkujalt ostes;
1.10. klient – vähemalt 14-aastane juriidiline või füüsiline isik. Alla 14-aastastel isikutel ei ole lubatud saidil tooteid tellida ega muid teenuseid kasutada.
1.11. Ostukorv on elektrooniline teenus, mille kaudu saavad kliendid veebilehel kaupa tellida. Tellimuse vormistamiseks sisestage toode ja vaadake toote hindu ja kogukulusid. Ostulepingu sõlmimine on ostja pakkumine teenuste osutamise lepingu sõlmimiseks;
1.12. kaubad – teenusepakkuja poolt veebilehe kaudu ostjale müüdavad toidud ja joogid;
1.13. kasutajanimi – kliendi e-posti aadress, mille klient annab saidile registreerumisel;
1.14. parool – tähtede, numbrite ja/või sümbolite jada, mille klient oma kontole määrab. loomisel ja mis on vajalik autoriseerimiseks kontole sisselogimisel. Ostja kohustub sisestama parooli, kaitsma seda ja mitte avaldama seda kolmandatele isikutele. Ostjal on õigus parooli muuta;
1.15. sisu – saidi sisu, sealhulgas kogu tekst, graafika, muusika, videomaterjalid, kõik fotod, pildid/salvestised, kaubamärgid, logod, muud visuaalsed märgid, illustratsioonid, arvutiprogrammid ja/või ülalmainitud domeeni üksikud osad. nimed ja muud ärifunktsioonid, mis on teenusepakkuja või tema litsentsisaajate intellektuaalomand;
1.16. tellimus – kliendi soov sõlmida teenuste osutamise leping. Tellimus peab sisaldama kliendi poolt ostetavate kaupade nimekirja ning lepingu sõlmimiseks ja täitmiseks vajalikke andmeid. Tellimus loetakse saadetuks hetkest, kui ostja vajutab nupule “Telli”. Lepingu sõlmimise hetkeks loetakse teenusepakkujalt e-posti teel saadetud tellimuse kinnitust;
1.17. kasutaja – isik, kes kasutab teenust enda või juriidilise isiku nimel ja kelle vanus on vähemalt 14 aastat;
1.18. tööpäev – nädala tööpäev, mil teenusepakkuja jätab saidile tingimused, mis võimaldavad tal päevasel ajal töötada

2. Elektroonilised teenused
2.1. Teenusepakkuja veebilehe ja/või mobiilirakenduse kaudu saab klient teha järgmist: luua oma konto; esitada tellimusi; sõlmida lepinguid; nõusoleku alusel saada pakkumisi reklaamisisu kohta; kasutada ostukorvi teenuseid; jälgida tellimuse täitmist;
2.2. Klient saab kontoteenuseid kasutada, i) täites nõutava registreerimisvormi ja nõustudes sellega. siinsete üldtingimustega; ii) klõpsates nuppu “Registreeri”. Sellega sõlmitakse kontoleping. Klient nõustub siinsete üldtingimustega, vajutades registreerimisel vastavat nuppu.
2.3. Konto on tasuta ja piiramatu. Klient võib kontolepingu igal ajal lõpetada, kustutades konto. või võttes ühendust teenusepakkujaga info@danira.ee ja taotledes kontot. kustutada. Tellimuse esitamiseks on vajalik konto.
2.4. Ostukorv jätab ostukorvi pandud kaupade kohta info meelde ka siis, kui sirvimisseanss lõppeb või logite oma kontolt välja; Registreeritud kliendi andmeid säilitatakse ostukorvis kuni 30 päeva ja registreerimata kliendi andmeid kuni seitse päeva.
2.5. Klient kohustub:
2.5.1. esitama tellimuse esitamisel ja/või konto loomisel ainult õiget ja ajakohast teavet;
2.5.2. värskendage oma andmeid kohe, kasutades oma konto seadeid;
2.5.3. kasutada elektroonilisi turvameetmeid ja teenusepakkuja funktsioone (nt veebirakenduse tulemüür, AntiDDOS) ilma teenusepakkujat ja saiti häirimata;
2.5.4. kasutama teenusepakkuja elektroonilisi turvameetmeid ja funktsioone vastavalt üldtingimustele ja kehtivale õigusele;
2.5.5. kasutada teenusepakkuja elektroonilisi teenuseid ja funktsioone ilma teiste klientide ja/või teenusepakkujate poolt neid segamata;
2.5.6. õigeaegselt tasuma teenusepakkuja veebisaidil näidatud hinna ja tasud;
2.5.7. mitte võtta meetmeid ega edastada sisu viisil, mis rikub teenusepakkuja või kolmanda isiku isikuandmeid, autoriõigusi või muid intellektuaalomandi õigusi;
2.5.8. mitte võtta meetmeid, mille eesmärk on omastada teavet või andmeid, mis ei kuulu kliendile või mõjutavad saidi toimimist ja tehnilist funktsionaalsust.

3. Lepingu sõlmimine
3.1. Tellimuse saab esitada:
3.1.1. võttes ühendust teenusepakkujaga telefoni teel;
3.1.2. esitades veebisaidil tellimuse.
3.2. Kui tellimus esitatakse veebilehe kaudu, loetakse leping sõlmituks tellimuse hetkel – see on hetk, mil klient saab teenusepakkujalt kinnituse tellimuse vastuvõtmise ja selle tasumise kohta.
3.3. Lepingu sõlmimise hetkeks loetakse hetke, mil ostja saab teenusepakkujalt e-kirja. tellimuse kinnitus.
3.4. Kogu tellimusega seotud teave, sealhulgas hind, saatmiskulud ja palju muud. Tellimuse tingimused on toodud tellimuse kinnituses.
3.5. Kehtivad kasutajatega sõlmitud lepingud, sõltumata nende sõlmimise viisist. siinsed üldtingimused ja Eesti Vabariigi kehtivate õigusaktide nõuded.
3.6. Infot teenusepakkuja poolt müüdavate toodete koostise, toiteväärtuse ja allergeenide kohta saab tel.
3.7. Kui ostjal on kahtlus, et ta on toote suhtes allergiline või ei ole kindel, et toote koostis on talle sobiv, peaks ostja enne toote tellimist konsulteerima arstiga. Igal juhul vastutab vastutav ostja täit vastutust võimalike allergiliste reaktsioonide eest.
3.8. Teenusepakkuja ei vastuta veebipoes ja mobiilirakenduses esitatud kaupade eest. värvus, kuju või muud visuaalsed omadused ei pruugi vastata toote tegelikule suurusele, kujule ning värvus on tingitud ostja poolt kasutatava seadme omadustest.
3.9. Kui teenusepakkujal ei ole võimalik e-poest või mobiilirakendusest tellitud kaupa tarnida ettenägematute asjaolude tõttu, mis on seotud kauba kohaletoimetamisega või puuduvad osad, on teenusepakkujal õigus keelduda tellimuse kinnitamisest, teavitades sellest ostjat. Sel juhul võib teenusepakkuja pakkuda ostjale alternatiivset toodet või teostada Kliendi soovil Lunastamise.
3.10. Teenusepakkuja jätab endale õiguse igal ajal tooteid saidilt eemaldada, samuti kustutada või muuta saidil avaldatud teavet. Teenusepakkuja teeb kõik endast oleneva, et täita kõigi klientide tellimusi, kuid võib esineda erandlikke objektiivseid asjaolusid, mille tõttu tellimus saabub pärast tühistamise kinnituse saatmist. Teenusepakkujal on õigus tellimus ilma kliendi nõusolekuta tühistada, kui klient kasutas ebaausalt veebilehel avaldatud ekslikku teavet

4. Makseviisid ja -tingimused
4.1. Klient saab valida makseviisi:
4.1.1. Pangalink (Swedbank (EE, LV, LT), SEB (EE, LV, LT), LHV (EE), Coop (EE), Luminor (EE, LV, LT), Citadele (EE, LV, LT), Šiaulių bankas (LT), Urbo bankas (LT), Revolut Bank (LT));
4.2. Elektrooniliste ja pangakaartidega makseid teostab ostja poolt volitatud teenusepakkuja teenusepakkujate kaudu. Teenusepakkuja ei vastuta vahendajate osutatavate teenuste eest.

5. Maksumus, tingimused ja tarneviisid.
5.1. Kaup toimetatakse kohale Eesti Vabariigi linnade piires, kus see asub. teenusepakkuja restoranid. See teave on avaldatud veebisaidi jaotises “Kontaktid”.
5.2. Kauba kättetoimetamine Kopli 103 territooriumi piires 10,00-11,00 Saatekulu on 0,30 € ja see lisandub tellimuse vormistamisel.
5.3 Tellimuse saamiseks kella 10,00-11,00 tuleb tellimus esitada enne kella 19.00 eelmisel päeval 5.4. Tellimuse esitamise ja vastuvõtmise piirangud sõltuvad teenusepakkuja lahtiolekuaegadest ja tööpäevadest; See teave avaldatakse veebisaidil ja mobiilirakenduse jaotises „Kontaktid“.
5.6. Teenusepakkuja on igal juhul vabastatud vastutusest kauba eest. tarnetähtaegadest mittejärgimise eest, kui kaup ei ole ostjale üle antud või ei tarnitud õigeaegselt ostja süül või teenusepakkujast mitteolenevatel põhjustel.

6. Kauba vastuvõtmine ja pretensioonid kauba kohta
6.1. Tellimust vormistades kohustub ostja kauba ise vastu võtma. Kui ostjal (või muul volitatud isikul) ei ole võimalik kaupa vastu võtta, on teenusepakkujal õigus toimetada kaup ostja poolt märgitud aadressile ja muudele andmetele.
6.2. Teenusepakkuja toimetab kauba ostjani.
6.3. Kauba üleandmisel ostjale või tema volitatud esindajale hindab ostja (või tema volitatud esindaja) koos kauba kohaletoimetajaga kauba pakendit ja välimust. Pretensioonide ja puuduste märkuste korral koostatakse nende kohta kirjalik akt, mille esitab kauba üleandnud teenusepakkuja esindaja.
6.4. Teenusepakkuja vastutus müüdud kauba eest määratakse vastavalt Eesti seadusandlusele. kehtivad vabariigi õigusaktid.
6.5. Pretensioonid toodete kohta tuleb esitada teenusepakkujale meiliaadressil info@danira.ee
6.6. Kui ostjale tarnitud kaup osutub defektseks või ebakvaliteetseks (näiteks on kaotanud esitluse, kahjustatud jne), on ostjal õigus:
6.6.1. tellimusest keelduda ja nõuda ostjalt tasutud raha tagasi;
6.6.2. nõuda toote asendamist sobiva tootega.
6.7. Toodet ei saa teenusepakkujale tagastada, kui:
a) tarnitud toode on väga kiiresti riknev või lühikese säilivusajaga (kõik aja- ja temperatuuritundlikud tooted);
b) pakendatud kaup on pärast kohaletoimetamist lahti pakitud ja ei sobi tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastamiseks. Kui toode ei kõlba enam meditsiinilistel või hügieenilistel põhjustel tarbimiseks ja selle põhjuseks on teenusepakkuja hooletus, on kliendil õigus raha tagasi saada.
6.8. Olenevalt teenusepakkuja poolt müüdava kauba liigist on ostjal õigus esitada teenusepakkujale pretensioon kauba mittevastavuse kohta, mida täheldati ja dokumenteeriti hiljem, kauba üleandmise samal kalendripäeval, e-posti teel teenusepakkujale aadressil info@danira.ee Teenusepakkujal on sel juhul kohustus kaebus läbi vaadata 1 (ühe) tööpäeva jooksul ja kaebuse põhjendatuse korral asendada toode sobiva tootega või tagastada toote eest tasutud raha. Kaebuse kirjeldus peab sisaldama: kaebuse esemega seotud teavet ja asjaolusid, toote liiki ja selle puudust; toote asendamise taotlemise viis vastavalt lepingutingimustele või ostjale defektse toote eest tasutud raha tagastamise nõue ja taotleja kontaktandmed.
6.9. Defektse kauba eest tasutud summa tagastatakse ostjale samal viisil, nagu tasuti. Tagasimaksed tehakse sama kliendi pangakontole, millelt tellimuse eest tasuti, kui poolte vahel ei ole kokku lepitud teisiti. Juhul kui tellimuse eest ette makstud sisestades kaardi andmeid, tagastatakse raha samale maksekaardile ning kontonumbrit eraldi sisestama ei pea.

7. Litsents
7.1. Saidil esitatud sisu ainuõigused, eelkõige autoriõigused, intellektuaalomand. õigused ja omandiõigus andmebaasile kuuluvad teenusepakkujale või tema partneritele.
7.2. Ostjal on õigus kasutada sisu tasuta, kuid ainult isiklikuks kasutamiseks. kasutamiseks. Sisu muul viisil kasutamine on võimalik ainult teenusepakkuja kirjalikul nõusolekul. Nõusolekuga.
7.3. Ostjaks loetakse täielik elektrooniline teenus või veebisait ja/või mobiilirakendus. kasutamiseks antud teabe ja sisu omanikuna. Ostja annab Teenusepakkujale mitteeksklusiivse teabe ja litsentsi sisu, st üleantava all-litsentsiõiguse (v.a andmed, mille kasutamine ja edastamine on kehtiva seadusega piiratud) kasutada, kopeerida, muuta, levitada, avaldada ja töödelda kogu maailmas ilma täiendavate kohustusteta. nõusolek, teatamine ja/või hüvitis ostjale või teistele

8. Turundus ja kommunikatsioon
8.1. Teenusepakkuja saab korraldada erinevaid kampaaniaid ja pakkumisi.
8.2. Teenusepakkujal on õigus kampaaniaid ühepoolselt, eraldi ette teatamata muuta. tingimused ja need tühistada. Kampaania tingimuste muudatused või tühistamised jõustuvad. muutmise või tühistamise hetkest.
8.3. Ostja nõusolekul saadab teenusepakkuja ostjale ostja tellimisvormis märgitud teated. telefoninumber ja meiliaadress.
8.4. Ostja saadab kõik üldtingimuste punktis 1.1 nimetatud teated ja küsimused teenusepakkujale. vastavalt määratud kontaktandmetele.
8.5. Teenusepakkuja ei vastuta, kui ostja ei saa saadetud info- või kinnitussõnumeid. Interneti- ühendus, tõrked e-posti teenusepakkuja võrgus, rämpsposti kataloog valekäitluse või ostja poolt esitatud ebaõigete andmete tõttu.
8.6. Ostja isikuandmeid võidakse vastavalt töödelda turunduseesmärkidel. andmekaitse põhimõtetes sätestatud viisil ja tingimustel.
8.7. Kinnitan, et olen 18-aastane ja lojaalsusprogrammi üldtingimustega tutvunud. ja olen nendega nõus.
8.8. Kinnitan, et olen andmekaitsepõhimõtetega tutvunud.
8.9. Olen teadlik, et minu isikuandmeid töödeldakse nõusoleku alusel ja olen tutvunud isikuandmete töötlemise üksikasjalike tingimustega andmekaitse põhimõtetest.

9. Isikuandmete kaitse
9.1. Teenusepakkuja töötleb ostjate isikuandmeid isikuandmete haldurina. 9.2. Täpsemat infot isikuandmete töötlemise kohta leiate kodulehel avaldatud andmekaitsepõhimõtetest.

10. Kontolepingu lõpetamine
10.1. Teenusepakkujal on õigus kontoleping igal ajal lõpetada, kui:
10.1.1. elektrooniliste teenuste osutamist reguleerivad õigusaktid on muutunud ning mõjutavad ostja ja teenuse osutaja omavahelisi õigusi ja kohustusi;
10.1.2. elektrooniliste teenuste osutamise viis on muutunud tehnilisteks või tehnoloogilisteks põhjusteks;
10.1.3. Elektrooniliste teenuste osutamine ja ulatus on uute üldtingimuste, muudetud või kehtetuks tunnistatud sätete tõttu muutunud.
10.2. Teenusepakkuja võib kontolepingu üles öelda, kui kliendil pole seda olnud rohkem kui viis aastat. kasutanud või teinud sellega toiminguid.
10.3. Kontolepingu lõpetamisest teavitab teenusepakkuja ostjat e-posti teel.
10.4. Võimaliku kahju vältimiseks on teenusepakkujal õigus kontoleping koheselt lõpetada. ja/või piirata elektrooniliste teenuste, veebilehe ja mobiilirakenduse ja tellimuste kasutamist, võimalust seda teha, samuti piirata juurdepääsu sisule, kui ostja rikub oluliselt vähemalt üht Üldtingimuste punkti 2.6 nõuet.

11. Üldtingimustes sätestatu ei kehti kasutajatele.
11.1. Üldtingimuste selles jaotises sätestatud tingimused kehtivad ostjatele, kes ei ole kasutajad. 11.2. Teenusepakkujal on õigus ostjaga sõlmitud kontoleping lõpetada 14 kalendripäeva jooksul. ajavahemiku jooksul selle sõlmimise hetkest ilma selgitusteta. Ostja võib kauba saatmata jätta teenusepakkuja vastu esitatud nõude tõttu.
11.3. Teenusepakkujal on õigus kontoleping ühepoolselt lõpetada, teatades sellest ostjale. telefoni teel ilma negatiivsete tagajärgedeta teenusepakkujale.
11.4. Ostjatel võivad olla erinevad tarne- ja maksetingimused, mille ostja ja teenusepakkuja võivad lepinguga kirjalikult eraldi kokku leppida.
11.5. Teenusepakkuja, tema töötajad ega volitatud esindajad ei vastuta ostja ega tema volitatud esindaja eest. isikutele, esindajatele või alltöövõtjatele kahju, sealhulgas saamata jäänud kasumi hüvitamiseks.
11.6. Kõik teenusepakkuja ja ostja vahel tekkivad vaidlused lahendab teenusepakkuja. asukohajärgses pädevas kohtus vastavalt Eesti kehtivale seadusandlusele.
11.7. Teenusepakkujal on õigus üldtingimusi igal ajal vastavalt kehtivale seadusandlusele muuta.

12. Üldtingimuste ja lõppsätete muudatused
12.1. Teenusepakkujal on õigus üldtingimusi muuta ühel järgmistest tingimustest:
12.1.1. elektrooniliste teenuste osutamist reguleerivad õigusaktid on muutunud ning mõjutavad ostja ja teenuse osutaja omavahelisi õigusi ja kohustusi;
12.1.2. elektrooniliste teenuste osutamise viis on muutunud ainult tehnilistel või tehnoloogilistel põhjustel;
12.1.3. Elektrooniliste teenuste osutamine ja ulatus on uute üldtingimuste, muudetud või kehtetuks tunnistatud sätete tõttu muutunud.
12.2. Üldtingimuste muudatustest teavitatakse ostjat kodulehel ja mobiilirakenduses uue üldtingimuste teksti avaldamisel. Sellist teadet peetakse muudatuste tegemiseks piisavaks. Teavitamiseks.
12.3. Üldtingimuste muudatused jõustuvad 14 kalendripäeva möödumisel muudatuste tegemisest. teatamise kuupäevad. Üldtingimuste muudatused ei mõjuta varem sõlmitud lepinguid. uute üldtingimuste jõustumise kuupäevast.
12.4. Lepingu olulised tingimused võetakse kokku, kinnitatakse ja esitatakse saates. täidetud tellimust kinnitav teade ostja määratud telefoninumbrile (püsiv andmekandja). Lepingu sisu säilitatakse ka teenusepakkuja infosüsteemis.
12.5. Üldtingimustes nimetamata tingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte.
12.6. Teenusepakkuja ei võta endale riski ja vabaneb tingimusteta vastutusest, kui ostja ei ole üldtingimustega üksikasjalikult tutvunud, kuigi talle on selleks antud võimalus.
12.7. Kasutajal on õigus lahendada kõik vaidlused teenusepakkujaga, võttes temaga ühendust. Eesti Vabariigi Tarbijaõiguste kaitse ja tehnilise järelevalve osakonnas (Endla 10A, 10122 Tallinn, +372 667 2000, info@ttja.ee) või selle piirkondlikes filiaalides või täites elektroonilise vaidluste lahendamise taotlusvormi süsteemi platvorm – https://ttja ee/avalduse-esitamine